Uusi vuosikymmen 2020 tuo monenlaisia uudistuksia oppilaitoksemme toimintaan. Yksi näkyvimpiä uudistuksia, ihan kirjaimellisestikin lienee Mercurian ilmeen uudistus. Vaikka oppilaitoksemme on vanha ja perinteikäs kauppaoppilaitos, haluamme tuoda laadukkaan toimintamme tälle vuosikymmenelle myös visuaalisesti.
Uusi ilme on luotu yhteistyössä Paper Planes -mainostoimiston kanssa. Uudistuneessa logossamme halusimme tuoda näyttävästi esille Mercurian M-kirjainta, joka näyttäytyy kolmiulotteisena ja siitä löytyy eri versioita, kuten pysty- ja vaakaversio. Ilmettä haluttiin nuorentaa ja raikastaa, jotta se kiinnittäisi paremmin kohderyhmämme huomion.
Uusi ilme otetaan käyttöön joustavasti heti vuoden alusta ja sitä ryhdytään lanseeraamaan näkyvästi verkossa, sosiaalisen median kanavissa ja muissa markkinointimateriaaleissa.